1. Bendrosios nuostatos.
1.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) yra
Šalims privalomas teisinis dokumentas, kuris nustato Pirkėjo ir
Pardavėjo teises, pareigas ir atsakomybę Pirkėjui įsigyjant prekes el.
parduotuvėje.
1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu
pakeisti, taisyti ar papildyti taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų
nustatytus reikalavimus. Pirkėjas informuojamas el. parduotuvės
tinklalapyje. Pirkėjui apsiperkant el. parduotuvėje taikomos Taisyklės,
galiojančios užsakymo pateikimo metu.
1.3. Pirkti el. parduotuvėje turi teisę:
1.3.1. veiksnūs fiziniai asmenys, t.y., asmenys sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;
1.3.2. nepilnamečiai nuo 14 iki 18 metų amžiaus, tik turėdami
tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie
savarankiškai disponuoja savo pajamomis;
1.3.3. juridiniai asmenys;
1.3.4. visų aukščiau nurodytų asmenų įgaliotieji atstovai.
1.4. Pardavėjas, patvirtindamas taisykles, taip pat garantuoja, kad,
remiantis taisyklių 1.3. punktu, Pirkėjas turi teisę pirkti prekes el.
parduotuvėje.
1.5. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma
sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas el. parduotuvėje suformavęs prekių
krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs atsiskaitymo būdą ir
susipažinęs su Pardavėjo taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Patvirtinti
užsakymą“ (žr. 5 punktą „Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka,
terminai“).
1.6. Kiekviena sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra saugoma el. parduotuvėje.
2. Asmens duomenų apsauga.
2.1. Užsisakyti prekes el. parduotuvėje Pirkėjas gali:
2.1.1. užsiregistruodamas šioje el. parduotuvėje – įvesdamas registracijoje prašomus duomenis;
2.1.2. nesiregistruodamas šioje el. parduotuvėje.
2.2. Pirkėjas, užsakydamas prekes 2.1. taisyklių punkte numatytais
būdais, atitinkamuose Pardavėjo pateikiamuose informacijos laukuose turi
nurodyti prekių užsakymo tinkamam įvykdymui būtinus Pirkėjo asmens
duomenis: vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą, telefono numerį ir
el. pašto adresą.
2.3. Patvirtindamas šias taisykles Pirkėjas
sutinka, jog 2.2. punkte pateikti Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi
prekių ir paslaugų pardavimo el. parduotuvėje, Pardavėjo veiklos
analizės ir tiesioginės rinkodaros tikslais.
2.4. Sutikdamas, kad
Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo
Pardavėjo el. parduotuvėje tikslu, Pirkėjas taip pat sutinka, kad
Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu ir telefono numeriu būtų siunčiami
informaciniai pranešimai, būtini prekių užsakymui įvykdyti.
2.5.
Pirkėjas, užsiregistruodamas el. parduotuvėje bei užsakydamas prekes,
įsipareigoja saugoti ir niekam neatskleisti prisijungimo duomenų.
3. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai.
3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes el. parduotuvėje šių Taisyklių
ir kitose šios el. parduotuvės informacijos skiltyse nustatyta tvarka.
3.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo
sutarties su el. parduotuve, pranešdamas Pardavėjui apie tai raštu (el.
paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) ne
vėliau kaip per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo daikto pristatymo
dienos, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR
įstatymus (pvz., kai sutartis sudaryta dėl higienos prekių – patalynės
reikmenų – pardavimo; žr. informaciją VšĮ „Vartotojų centras“
tinklalapyje http://www.vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038).
3.3. Taisyklių 3.2. punkte numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik
tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos
išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama.
3.4. Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes ir už jas sumokėti sutartą kainą.
3.5. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.
3.6. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo
prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis
privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją skyriuje „Kontaktai“
nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
3.7. Pirkėjas, naudodamasis el.
parduotuve, sutinka su šiomis pirkimo - pardavimo Taisyklėmis ir
įsipareigoja jų laikytis bei nepažeisti LR teisės aktų.
4. Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai.
4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
4.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti Pardavėjo el. parduotuvės darbo
stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas
turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo
galimybę naudotis el. parduotuve arba išskirtiniais atvejais panaikinti
Pirkėjo registraciją.
4.3. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo
privatumo teisę į Pirkėjo priklausančią asmeninę informaciją, nurodytą
el. parduotuvės registracijos formoje.
4.4. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu.
5. Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai.
5.1. El. parduotuvėje Pirkėjas gali pirkti visą parą, 7 dienas per savaitę.
5.2.
Sutartis pradeda galioti nuo to momento, kai Pirkėjas paspaudžia
mygtuką „Patvirtinti užsakymą“, o gavęs užsakymą Pardavėjas jį
patvirtina – atsiunčia patvirtinimo laišką Pirkėjo nurodytu el. paštu.
5.3. Prekių kainos el. parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais, įskaitant PVM.
5.4. Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:
5.4.1. Atsiskaitymas naudojantis el. bankininkyste – tai
išankstinis apmokėjimas pasinaudojant Pirkėjo naudojama el.
bankininkystės sistema. Pirkėjas, norėdamas pasinaudoti šia atsiskaitymo
forma, turi būti pasirašęs el. bankininkystės sutartį su vienu iš
žemiau nurodytų bankų: SEB bankas; AB „Swedbank“; „Luminor“ bankas;
„Parex“ bankas; „Ūkio bankas“; „Danske“ bankas; „Nordea“ bankas; bankas
„Snoras“. Pinigus Pirkėjas perveda į el. parduotuvės atsiskaitomąją
sąskaitą. Atsakomybė už duomenų saugumą šiuo atveju tenka atitinkamam
bankui, kadangi visos piniginės operacijos vyksta banko el.
bankininkystės sistemoje.
5.4.2. Atsiskaitymas banko pavedimu –
tai išankstinis atsiskaitymas, kai Pirkėjas, atsispausdinęs užsakymą ir
nuėjęs į artimiausią banko skyrių, perveda pinigus į el. parduotuvės
banko sąskaitą.
5.5. Pirkėjas įsipareigoja už prekes sumokėti
nedelsiant. Tik gavus apmokėjimą už prekes pradedamas formuoti prekių
siuntinys ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas.
6. Prekių pristatymas.
6.1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
6.2.
Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas
prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu,
Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių
pristatymo netinkamam subjektui.
6.3. Prekes pristato Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris).
6.4. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių
aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to,
netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o
Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas
sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl
nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju
Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti
prekių pateikimo sąlygas.
6.5. Visais atvejais Pardavėjas
atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą,
jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl
Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
6.6.
Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu
siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje,
jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis,
nepilna prekės komplektacija.
6.7. Pirkėjas visais atvejais
pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio
pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba
surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti
dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra
atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų,
susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio
prekės pristatymo dokumente.
7. Prekių kokybės, garantijos.
7.1. Kiekvienos el. parduotuvėje parduodamos prekės duomenys bendrai nurodomi prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
7.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad el. parduotuvėje esančios prekės
savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių
dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
8. Prekių grąžinimas ir keitimas.
8.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos,
grąžinamos vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu
Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“
patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, išskyrus
atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus (pvz., kai
sutartis sudaryta dėl higienos prekių – patalynės reikmenų – pardavimo;
žr. informaciją VšĮ „Vartotojų centras“ tinklalapyje
http://www.vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038, „Ne maisto prekių
grąžinimo ir keitimo ypatumai“ 18 punktą.). Pinigai už grąžintas prekes
visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.
8.2.
Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 8.1. punktu, Pirkėjas
gali tai padaryti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo
Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis
susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo
numerį ir grąžinimo priežastis.
8.3. Grąžinant gautą ne tą prekę
ir/ar nekokybišką prekė, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes
ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
8.4. Tuo atveju,
kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama
sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.
8.5. Jeigu pirkėjui
buvo parduota netinkamos kokybės maisto prekė, kol nesibaigė prekės
tinkamumo naudoti terminas, Pirkėjas savo pasirinkimu turi teisę:
8.5.1. reikalauti, kad prekė būtų pakeista į tokią pat tinkamos kokybės prekę;
8.5.2. atitinkamai sumažinti kainą;
8.5.3. grąžinti prekę pardavėjui ir reikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
8.6. Šių taisyklių 8.5 punkte nustatytomis teisėmis Pirkėjas taip pat
gali pasinaudoti ir tuo atveju, jeigu jam bus parduota prekė, kurios
tinkamumo naudoti terminas pasibaigęs.
8.7. Netinkamos kokybės
maisto prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje
Pardavėjo nurodytoje, Pirkėjui patogioje vietoje. Pirkėjas Pardavėjui
pateikia raštišką prašymą ir prekę. Prašyme nurodoma prekės trūkumai ir
pirkėjo pasirinktas vienas iš šių taisyklių 8.5 punkto reikalavimų. Prie
prašymo pridedama kasos aparato kvitas arba kitas prekės
pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinantis dokumentas.
9. Pirkėjo ir Pardavėjo atsakomybė.
9.1.
Pirkėjas yra visiškai atsakingas už Pirkėjo pateikiamų asmens duomenų
teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių asmens duomenų registracijos
formoje, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja
teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.
9.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis šia el. parduotuve.
9.3. Užsiregistravęs Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų
perdavimą tretiesiems asmenims. Jei el. parduotuvės teikiamomis
paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie el. parduotuvės
naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį
laikome Pirkėju.
9.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios
atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas,
neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir Pirkėjo įsipareigojimus,
nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo
suteikta.
9.5. Jei Pardavėjo el. parduotuvėje yra nuorodos į kitų
įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų el. tinklalapius, Pardavėjas
nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų
tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims
neatstovauja.
9.6. Atsiradus žalai, kaltoji Šalis atlygina kitai Šaliai tiesioginius nuostolius.
10. Rinkodara ir informacija.
10.1. Pardavėjas savo nuožiūra gali inicijuoti el. parduotuvėje įvairias akcijas.
10.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo,
pakeisti akcijų sąlygas, taip pat jas panaikinti. Bet koks akcijų sąlygų
ir tvarkos pakeitimas ar panaikinimas galioja tik į priekį, t.y. nuo jų
atlikimo momento.
10.3. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
10.4. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo el.
parduotuvės skyriuje „Kontaktai“ nurodytais telefonais ir el. pašto
adresais.
10.5. Pardavėjas neatsako jei Pirkėjas negauna siunčiamų
informacinių ar patvirtinančių pranešimų dėl internetinio ryšio,
elektroninio pašto paslaugų tiekėjų tinklų sutrikimų.
11. Baigiamosios nuostatos.
11.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR įstatymais ir teisės aktais.
11.2. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami
derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų
nustatyta tvarka.